Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, η Δ’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε σε μια ξεχωριστή δράση αφιερωμένη στη νοηματική γλώσσα, με στόχο να ευαισθητοποιηθεί και να κατανοήσει καλύτερα τις προκλήσεις αλλά και τις δυνατότητες που προσφέρει η επικοινωνία μέσω αυτής της γλώσσας.
Η δράση μας ξεκίνησε με την εξερεύνηση της νοηματικής μέσα από αινίγματα. Την ιδέα αυτή την εμπνευστήκαμε από το εκπαιδευτικό blog «Πρώτη κασετίνα». Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πώς αποδίδονται τα αινίγματα στη νοηματική και στη συνέχεια προσπάθησαν να τα αποκωδικοποιήσουν, μαθαίνοντας παράλληλα βασικές έννοιες και κινήσεις. Το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός τους ήταν εμφανής, καθώς ανακάλυπταν ότι η νοηματική δεν είναι απλώς ένας τρόπος επικοινωνίας, αλλά μια γέφυρα κατανόησης και σεβασμού προς τους συνανθρώπους μας με προβλήματα ακοής.
Η εκπαιδευτικός της Δ τάξης,
Γεωργία Μωυσιάδου