Οι μαθητές δημιούργησαν έναν φράχτη που ανοίγει και κλείνει, προσομοιώνοντας έναν απλό μηχανισμό ελέγχου της ροής του νερού. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα συζήτησαν τρόπους πρόληψης των πλημμυρών και πώς η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην προστασία των ανθρώπων και του περιβάλλοντος. Ένα μάθημα με περιβαλλοντικό προβληματισμό και δημιουργικότητα!
Και επειδή η φαντασία δεν έχει όρια… στο τέλος μετατρέψαμε τον φράχτη σε ένα χαρούμενο ψαράκι που κουνάει παιχνιδιάρικα την ουρά του!
Ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής,
Ισπυρίδης Νικόλαος





